.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از سرطان ، دیابت و بیماری های قلبی ؛
کتابچی: تومورهای مغزی در ساری و بابل رشد چشمگیر دارد
شمال نیوز : رئیس جامعه جراحان مغز و اعصاب ایران گفت: تعداد تورمورهای مغری در ساری و بابل رشد چشمگیری دارد و جامعه جراحان باید در این زمینه تصمیمات مناسبی اتخاذ کنند.....

شمال نیوز : اعضای جامعه جراحان مغز و اعصاب مازندران در بیمارستان شفا ساری از گیلان، گلستان، سمنان و مازندران دور هم جمع شدند تا تیم انجمن منطقه یک کشور را معرفی کنند.

به گزارش شمال نیوز ، رتبه اول چاقی، روند رو به رشد بیماری سرطان، وضعیت نامناسب بیماری دیابت در مازندران و جایگاه نه چندان مناسب در بیماری‌های قلبی و عروقی و در نهایت افزایش تومورهای مغزی در استان مازندران یکی دیگر از چالش‌های جدی است که امروز در حاشیه انتخابات اعضای انجمن جراحان مازندران توسط رئیس انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور مطرح شده است.

در حاشیه نشست اعضای جامعه جراحان مازندران پس از معرفی اقدامات انجام شده در این انجمن به روند رو به رشد تومورهای مغزی در ساری و بابل اشاره کردند.

سیدابراهیم کتابچی رئیس جامعه جراحان مغز و اعصاب ایران با اعلام اینکه نوع بیماری مغز و اعصاب در استان همدان از نوع سقوط از بلندی زیاد است و در استان سمنان ضایعات عروق بیشتر دیده می‌شود، اظهار کرد: برای همین منظور و برای درمان موثرتر جامعه جراحان کشور باید تصمیم‌گیری مناسبی برای درمان داشته باشند.

وی از برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد جراحان کشور خبر داد و گفت: 200 جراح باید تا سال 1400 به جمع 800 جراح کشور اضافه شوند.

رئیس انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور با اعلام اینکه برای جمعیت 85 میلیونی کشور 800 جراح داریم، افزود: به ازای هر 100 هزار نفر یک جراح در حال حاضر مشغول طبابت هستند و برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد جراحان مغز و اعصاب در برنامه کاری قرار دارد.

وی ادامه داد: 250 رزیدنت تحت آموزش هستند که این افراد پس از دریافت آموزش‌های لازم طی پنج سال آینده به جمع جراحان کشور اضافه می‌شوند.

کتابچی با اشاره به مخاطراتی که در منطقه یک علوم اعصاب کشور وجود دارد، گفت: باید مراکز آموزشی این منطقه تقویت شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساران 12 اسفند 1396
سلام ، شبانه روز پارازیت رو شهر پخش میشه ، ماکروفر درست کردن ، انتظار غیر اینم نمیشه داشت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.